Het onofficiële Zeitgeist Movement NL Forum

Share this topic on Del.icio.usShare this topic on DiggShare this topic on FacebookShare this topic on LiveShare this topic on MySpaceShare this topic on RedditShare this topic on StumbleUponShare this topic on Twitter

Auteur Topic: United for Truth, Brussel 09-11-09  (gelezen 754 keer)

Offline Denizzz

• Forum Moderator
  • Post Held
    • MSN Messenger - denisisstom@hotmail.com
    • Bekijk profiel
United for Truth, Brussel 09-11-09
« Gepost op: september 02, 2009, 12:39:42 »
Op 9/11 is er weer een samenkomst om op te komen voor de waarheid achter de aanslagen op de twin towers...

--

United for Truth is een burgerinitiatief.
Een Europees platform - geen organisatie - dat verschillende mensen, en verscheidene vreedzame NGO's en Non-Profit organisaties verenigt vanuit heel Europa. Het hoofddoel is om elke burger de kans te geven om meer te weten te komen over thema's die je niet te weten komt via massamedia. Daarom organizeren wij een pan-europese meeting aan het Luxemburg  Plein en tegenover de US ambassade in Brussel op 11 september 2009. Dit is het ideale moment om ideeën uit te wisselen en om antwoorden te krijgen van diegenen die beweren onze leiders en dienaars te zijn.

We geloven dat er iets niet klopte met de officiële versie van de aanslagen op 9/11. Wij eisen een nieuw onafhankelijk internationaal onderzoek. We eisen dat de macht terug aan het volk komt.

Meer info:

http://www.wacholland.org/nl

http://www.unitedfortruth.org/

Roept u maar:

Last 5 Shouts:

juli 29, 2010, 13:19:10

Corwin

Doet deze het nog?  ;D
juli 12, 2010, 20:08:30

JohnnyM

De VS heeft het met BP zo goed voor elkaar, nog even en zelfs water wordt schaars!
juli 06, 2010, 13:26:56

RienekeDeGekste

Wie heeft er nog een mooi flyer bestand die ik kan printen en verspreiden?
juni 19, 2010, 17:36:41

whaha

A.S. Zaterdag
Lezing Eindhoven
Venus Project
juni 04, 2010, 08:28:59

SonGoku

check mijn myspace pagina, daar staat nog al wat info in mij blogs, o.a. gedichten, muziek en vooral info ... www.myspace.com/sonofgodkun

Show 50 latest

Laatste Polls

Recente posts